Det er muligt for nybegyndere at spille runder sammen med erfarne golfspillere. På den måde lærer du at spille på den store bane og samtidig lære andre at kende i golfklubben.
De fleste deltager hele sæsonen i Kaninklubben, hvor det tilstræbes at arrangere spændende matcher og hyggeligt samvær (på 19. hul).
Gennem hele sæsonen spilles der hver tirsdag med start mellem klokken 16.00 og 17.00. I starten og slutningen af året, hvor lyset forsvinder tidligt, spilles der dog lørdag eftermiddag.
Tilmelding:Af praktiske grunde bedes der om tilmelding hver gang – enten på listen i inforummet eller ved at sende en sms til den vagthavende.
Som nævnt ovenfor og i spille- og vagtplanen arrangeres der i tilknytning til golfspillet, turneringer, fællesspisning, præmieoverrækkelse m.v. Det er selvfølgeligt helt frivilligt om man ønsker at deltage i dette.