Spilledage:
Mandag

MANDAGSPIGERNE 2024

Velkommen til Mandagspigerne i Bogense Golfklub

For at være med i Mandagspigerne skal du være medlem af Bogense Golfklub, være hunkøn og have et max. handicap på 54. Alder er underordnet.

Klubbens formål er at give medlemmerne mulighed for at spille golf i et socialt samvær og under hyggelige, afslappede og sportslige korrekte former. Det kan være på egen bane eller ved arrangementer på andrebaner.

Klubbens turneringer skal afvikles i en ånd, hvor alle taler pænt til hinanden, hvor golfspillet er vigtigt, men hvor det sociale samvær vejer højere.

Den første mandag i måneden slår vi ud mellem kl. 16.00 og kl. 17.00. De resterende mandage i måneden er spilletiden fra kl. 10.00 (antal spilletider afsættes efter behov) og igen mellem kl. 16.00 og kl. 17.00.

Første spilledag er mandag den 8. april. Sidste spilledag er mandag den 7. oktober, hvor der også er generalforsamling.

Vi spiser sammen den første mandag i hver måned. Der er præmieuddeling for spil foregående måned.

Vi bestræber os på at gå ud i 3-bolde på 9 huller/18 huller. Der spilles Stableford, medmindre andet er aftalt. Holdene sammensættes ved lodtrækning.

Kontingentet er 400 kr. pr. sæson og indbetales inden turneringsstart i Nordfyns Bank, registreringsnummer 6860, kontonummer 1214056.

Er du ny i Mandagspigerne, har du mulighed for at spille med de første par gange uden beregning for at se, om medlemskab er noget for dig.

Har du spørgsmål til Mandagspigerne er du velkommen til at kontakte en af bestyrelsesmedlemmerne.

Kontaktpersoner:

Skiftende Vagtplan